20 November 2010

The Girl with the Dragon Tattoo


自從嚟咗德國... 電影方面我out晒!! 英文戲院淨係做荷李活大路嘢... 間唔中做其他國家嘅戲... 但一係就配音,一係就德文字幕... 無我份!! 依家淨係可以等DVD.... 唉!!
尋晚先睇09年嘅The Girl with the Dragon Tattoo (Män som hatar kvinnor)... 德國都係幾個月前先做喎!!





印像中喺我第一套Swedish電影 ..... 屋企有齊3本書, 但我無睇過... 所以無得compare , 故事有D太predictable,但我覺得拍得OK喎!! 演員又自然!!
要開始揾多D瑞典戲睇先得!!
荷李活都拍緊呢套戲 , 2011聖誕上, 導演係David Fincher... 應該可以祈待吓!! Daniel Craig 竟然打敗George Clooney, Johnny DeppBrad Pitt 做男主角, 唔通因為佢有d似瑞典個男角?? 如果係Johnny Depp做就好啦!!

No comments:

Post a Comment