17 November 2010

暫時分手


high school 年代開始鐘意Abercrombie & Fitch 同Ralph Lauren, 住喺多倫多,每個月最開心嘅活動就係揸車落美國掃貨 .... 最變態嘅時候, 連床單被鋪、毛巾都一定要用Ralph Lauren, 依家諗返都唔知為乜!! ( 我搬咗A&F先喺多倫多開) 無論搬去邊,我都會online買!! 前幾日忍唔住上A&F個 website 睇吓就出事!! 忍唔住買咗件US$200嘅褸, 郵費好貴呀...要US$55 !! 星期六買, 今日星期三郵差叔叔就襟鐘啦!! 都未趕得切開心...郵差叔叔就講一大堆我聽唔明嘅德文 ... 佢見我一碌葛咁望住佢, 就幫我開咗封貼喺個盒嘅信, 原來要收 !!!!




天呀!!!!!!!!! 買咗十幾年.. 其他國家都無咁呃我錢!!!!!!!!!!!!
件褸先US$200.... 稅竟然€73.64....... 點計架??!!再加埋$55郵費... 可以買2件啦!!!
我諗喺我搬去倫敦之前, 我哋要暫時分手啦... A&F....... Byebye啦!!
憎死德國呀!!!!!!!!!

我係度諗.. 如果我無70蚊係身...咁點算呢??

No comments:

Post a Comment