15 November 2010

德文班3儍 - L小姐

其實C 小姐只係無腦, 唔係真歧視, 佢會成日攬住我, 又會扮話好鍾意中國人, 原因係 "coz you people are everywhere" !!
真正嘅歧視喺來自意大利嘅 L小姐!
佢第一堂一入課室就開始啤住我,同所有人say hi ... 除咗我同印度同學! 我都廢事理佢, 直至....
返到學國家名嗰晚... 香港唔喺"Africa" ,故事當然未完啦!!
呀sir: Hong Kong is in .......
C小姐: Africa
多倫多同學 : No! HK is in China ...
L小姐: so you're from China!!
我: I'm from HK!!! ( Sorry! 我仲未慣話"中國香港" )
多倫多同學 : HK ppl normally won't say that they are from China...
L小姐: oh ! coz everyone hates China huh!! i hate everything and anything from china!!! ( 一路啤住我講嘅!!)
我: so u mean u hate Chinese ppl too?
L小姐: yea!
我: excuse me?! ....
當我想講嘢,呀sir 即刻出聲叫佢道歉,佢當然唔肯啦, 其他人一人一句咁話佢rude, 佢就話唔信其他人唔認同佢喎! 呀sir 好醒咁即刻放break ,捉咗我去買嘢飲,唔比機會我哋鬧交.... 放完break L小姐走咗, 第二日繼績啤我!!
其實班入面只有8個人,大家都係初嚟報到,無乜朋友,所以都幾friend,經常食飯開party, L小姐當然例外啦! 佢淨係會同2個加拿大同學講嘢, 印度, 羅馬尼亞同埋土耳其同學, 就比佢話蠢
佢係一個PHD學生, 修養同學識真係無關架!

No comments:

Post a Comment