24 November 2010

突然迷上韓國


唐人舖唔知點解開始少賣李錦記, 變晒好多大陸嘢, 日本舖選擇又少.. (好掛住巴黎嘅日本舖呀!! ) 依家我多數去韓國舖, 漸漸開始覺得made in Korea係好D ... 廚房D嘢食... 豆腐呀、烏冬呀、茶呀、零食呀...基本上所有嘢... 都變晒韓國貨,連牛肉都係嗰度買!!!!
今次連午餐肉都買埋, 隻豬仔幾可愛!! 又話有Omega-3 、又有DHA 、EPA... 好似奶粉廣告咁健康



盛惠€4.65... 唔知韓國賣幾錢呢?



鍾意佢唔駛用鎖匙開...



心理作用!! 覺得係好味d!!! 唔咸, 食完唔會口渴!!



呢個磨菇湯好creamy , 幾好味!!



請問係咪淨咁放晒d料...加d水同雞就得呢???
韓劇淨係睇過"不能結婚kimchi男"同"我係金三珣", 三珣我睇過4次, 其中一次同朋友仔睇, D英文字幕錯哂!! 不過我已經識背套劇... 熟到可以翻譯!!!
以前好多次想去韓國玩, 最後都去咗日本, 因為媽媽同家姐都話韓國唔好玩, 家姐做嘢成日去首爾, 我信佢囉!! 臨離開香港前, 朋友仔都叫我去韓國, 我又say no, 最後佢自己去咗!! 但依家成日睇Shanshan 嗰blog , 加埋變咗韓國貨fan ...好想去首爾呀!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment