13 November 2010

德文班3儍 - C小姐




每次同自稱 " Greek goddess" 嘅C小姐傾計都會有驚喜...
1. 有一堂學國家名....
呀sir: Pandos is from ...
我: Hong Kong
呀sir: Hong Kong is in.......
C小姐: AFRICA
我:
2. 佢男友喺市中心文華酒店到做....
我: 呀! 我係香港鍾意食文華D蛋糕..
C小姐: 文華喎! 大酒店嚟架! 香港有咩?
我: 咪就係大酒店所以全世界都有囉!!
3. 傾去邊度食飯......
C小姐: I dunno if sushi is your food , but ... eww!! i dont like it!!!!!
我: ( 心諗大嬸你都幾無禮貌 + 粗口)
4.係Irish pub .... 即係唯一全部人都一定聽得明我哋講嘢嘅地方...
C小姐: o.... i am sooooo jealous that u have these eyes!!
(邊講邊用佢2隻手"戚"起2隻眼 ... 即好似Lucy Liu 眼咁)
全塲即刻望住我!!!!
我心諗: 頂你咩!!!!!!!! 人哋係明明係雙眼皮
之後佢形容比我聽印度同學嗰女朋友係咩樣, 都係整嗰對眼
待績....

No comments:

Post a Comment