22 November 2010

David Lynch


上星期好開心知道 Lili Marleen 都鐘意David Lynch , 第二日去街就見到呢張poster... 咁橋嘅?!



唔識字嘅我好快咁影完相就行,無詳細睇張poster , 好開心咁喺個腦到諗住去睇 ... 返到屋企上網 ...
http://www.moenchehaus.de/traeger/lynch/lynchE.html
原來佢攞咗個獎呀!! 再睇吓... 原來個exhibition 唔喺Munich架 ....喺老遠嘅Goslar , 要搭4個幾鐘火車.... 諗諗先!!
其實因為Lynch... 我有2個小故事, 都係因為一套Mulholland Drive




(photo from internet)

好多好多年前Pandos係一間個個人都以為自己好有型嘅公司返工 ..... 其中一個最受女同事歡迎嘅BBC ... 平時好少同其他同事傾計, 除非佢覺得你同佢咁型 或者都係BBC .... 但就因為見到我借Mulholland Drive 同Wild at Heart 嘅DVD 比老細, 突然開始主動同我講嘢 .... 又話同我交換DVD.... 後來我先知原來佢唔需要問我借碟架 ... 佢開舖賣外國DVD架!! (即係同HMV爭生意!!! ) 我知.... 係因為佢2個禮拜後已經係我男朋友啦!!!!
第二件事就係2年前係facebook 識咗一個西班牙朋友 ... 就係因為我喺 my movies 到有Mulholland Drive , 佢E-mail 我話好開心有人同佢一樣鐘意套戲, 想做朋友...... 開頭淨係keep住喺facebook講電影... 後來佢飛咗去香港探我.. 好friend架!!

No comments:

Post a Comment