28 November 2010

Evita




記得06年Evita係英國重演, Andrew Lloyd Webber上Parkinson 嗰節目話好難揾女主角,因為人人都太Madonna ... 最後揾到Elena Roger , 佢仲真係阿根廷人,搞到我好想睇佢嘅performance呀!
慕尼黑版唔係London cast , 開頭有少少失望, 尤其係演 Ché 嗰位 (即Antonio Banderas嗰角色) ... 其實佢唱得好好, 只不過我expect 似Antonio Banderas咁款,但佢係阮兆祥多d
演Evita 嘅Abigail Jaye唱得好好呀! 到最後好多人, 包括我都喊晒!! 全塲起身拍手, 可以證明佢有幾好!!!
其實我覺得D side cast仲得! 演Peron's mistress 嗰女仔唱 "Another Suitcase in Another Hall" .. 佢把聲靚到不得了!! 我起雞皮呀! 我覺得佢做Evita仲好!! 呢2日我都不停唱住呢首歌
想睇多次




No comments:

Post a Comment