5 April 2011

Starkbierzeito啤酒節






每年三月大概最後2星期都係慕尼黑嘅Starkbierzeit , 即係strong beer festival... 一個無遊客嘅啤酒節!

來源大概係喺17世紀, Paulaner嘅修道士特別釀製一種extra nutritious嘅啤酒, 可以頂住成個齋戒期, 嗰時d人叫呢種啤酒做"liquid bread," "holy father oil" .... 後來就叫Salvator! 英國就有個beer blogger今年成個齋期只飲啤酒...

當然後來有其他breweries跟Paulaner 釀製salvator啦, 佢哋全部都會叫呢種啤酒做 "......ator" , 好似呢間就叫Unimator...

我唔expect "strong beer" 係甜甜地嘅...




最正宗當然要去Paulaner嘅beer garden啦!!

嗱! 講過N次我屋企樓下乜都有..... 連Paulaner啤酒廠都就係轉角! 落街向左望就係嘞! 成日都聞到好香嘅hops....




Paulaner嘅beer garden 就喺啤酒廠後面嘅山上....




去咗2次, 星期五晚多人到痴線,排好耐先入到場! 星期日一早去, 今次唔駛排嘞!! 唔係星期日無人去, 而係開11點, 朋友仔10:45就叫我出門口! 我話: " 落樓下咋喎!!!!"




唔expect要收入場費...




呢個鐘平時唔係度嘅, 我諗關啤酒節事!




所有相星期日影嘅.. 夜晚室內爆晒架! 當然日頭大家又坐出面曬啦!




飲啤酒€8.6 , 飲蘋果汁又係€8.6 .... 緊係飲啤酒啦! 怕飲唔到嘅朋友可以飲salvator-radler, 即係一半salvator溝一半lemonade....




得佢一個... 超忙!




平時我哋都唔飲Paulaner啤酒嘅... 除咗Salvator!




後生仔飲啤酒, 十年之後......




飲到咁樣......





我就好討厭Oktoberfest嘅.... 反而覺得有興趣嘅話, 嚟呢個仲好! 起碼啤酒都好飲d, 又無咁混亂!

No comments:

Post a Comment