12 April 2011

千年古城oQuedlinburg




德國中部嘅Quedlinburg九世紀已經有記載,係一坐過千年嘅古城, 亦係UNESCO世界遺產, 全個古城都係中世紀的半木屋( half-timbered buildings), 之前屬於東德....
我唔識用太多形容詞, 由火車站一轉入城, "好宮崎駿"係我第一感覺, 沿住小巷轉, 望住一間又一間玩具屋...... 我立即愛上呢個地方!



知道右面間屋就係"酒店" , 開心到不得了! 一直都好想住玩具屋啊!



Quedlinburg唔商業, 亦無遊客化, 僕實平靜嘅古城..... 讃!



每一座建築物就係景點, 任何一條大街小巷都係"靚景", 肯定係攝影愛好者嘅天堂, 淨係要購物嘅就唔該去第二度玩....



可惜到步已經5點多, 加上天陰, 如果加埋藍天白雲肯定更加"宮崎駿".....



山上有坐城堡同教堂...



不過都要5月先開門....






亦有一間cafe , 可以望到全景...






行落山之後有更多玩具屋....



中間間屋得部單車咁闊, 點住呢?!



呢間仲窄......



想知入面係咪都斜住....



住係度都幾好....



以為夜晚一定又無晒人, 估唔到去到irish pub, 人多到不得了!!! 我諗係唯一"蒲點"... 靜得嚟又有小小夜生活, Quedlinburg真係好正!!!





今日先仲寫緊上個trip嘅第二日, 呢個weekend我已經去完第二個trip , 下星期又去第二度..... 點追呀!!!

No comments:

Post a Comment