13 April 2011

Quedlinburgo蒸氣火車




今日寫蒸氣火車(我叫choo choo train ... ) , 咁啱Google又用火車....






第三日一早起身, 為choo choo train出發!!!
右手邊成個菠蘿包嘅又係芝士包, 原來呢頭興芝士包, 周圍都有而且都好好食!! 芝士面脆卜卜, 麵包就軟綿綿! 隔離件蘋果蛋糕唔甜... 又係正!
因為火車車程長, 我買多咗2個芝士包個上火車食...



無得上網買飛, 要去火車站呢度....



來回飛可以用3日.....



大家睇schedule時要留意呢兩個公仔, 左手面先係choo choo train.....



右手面係呢架...



一定要睇清楚, 如果唔係.... 千里迢迢嚟到搭錯車就大鑊!
我哋嘅行程係由Quedlinburg --> Brocken --> Wernigerode, 全程差不多7個鐘, 搭到夠!
登登登登..........



開心到我呢......
頭一個鐘都係得一位大叔同我哋, 我同佢都大部份時間企係外面....



佢突然打開個閘, 嚇死我!



去到呢d位, 幾驚佢跌落去呀!







待續......


今朝竟然無端端落咗陣雪... 我已經收埋晒d冬天衫, 凍到呢!!!! 但依家又陽光普照, 想點?!

No comments:

Post a Comment