3 April 2011

出發oErfurt




由慕尼黑坐ICE去Erfurt只要大概3個鐘, 一出火車站見到呢間快餐店, 嗰名咁怪嘅?!



一行到入市中心就見到佢哋...


其實我好鍾意d電纜+路軌......



每架電車都有唔同廣告, 無咁悶...






行行吓見到佢哋, 即刻諗起呀"劉青雲" , 呢個名已經入咗腦, 以後都咁叫佢... 大家應該都明啦!!!!



醜樣版Elmo?



見唔見到度門好特別呀? 唔知用咩形容詞, 好似浮吓浮吓咁呀!



我好鍾意睇舊建築物.... 一行去舊城區 Fish market , 好靚呀!!!!
其實我從來都唔明,做乜咁曬要坐出面, 帶住副超食飯? 夏天曬死, 凍天d嘢食又凍晒! 我只係喺布魯塞爾試過一次, 食完中暑囉!



屋頂形狀特別....



電纜構圖真係美!



好多人同佢影相, 我都唔識佢, 成舊臭豆腐咁, 中間放甜醬...



返屋企check先知原來佢叫Bernd das Brot (英文: Bernd the bread) , 係德國兒童節目嘅character, 我諗好似Barney咁受歡迎! 因為佢係09年比人綁架咗喎! "綁匪"放片上youtube, 又話Bernd有斯德哥爾摩症候群, 最後fans係網上請願, 之後係隔離個town揾返!
可以帶佢返屋企.....






待續....

No comments:

Post a Comment