20 December 2010

星期六




似乎英國的天氣的確好差耶! 喺英國嘅blog友們真的要好好保重啊!
原本星期六朋友仔返英國探親4日, 我就同A小姐girls weekend.. 朋友仔3點幾機, 我1點幾check網頁都仲寫住'planned' , 點知2點朋友仔就打嚟話cancel咗! 佢去counter搞完手續就返屋企, 一排佢就排咗3個鐘!6點幾先搭火車, 點知唔夠幾個站又壞火車... 最終8:30先返到屋企!! 佢12點出門口, 足足8小時.. 真係慘!
打電話比呀奶奶, 原來另一個哥哥都返唔到, 佢好失望呀!! 不過佢就話唔好呢幾日再book機票,因為佢條村嘅情況好差, 好厚好厚雪, 夜晚只得-19度!! 佢話未試過咁凍, 話驚凍親我, 我就話我試過-30等巴士返學, 唔怕喎!! 點知係佢嗰仔話等天氣好d先 不過我諗朋友仔最失望嘅係呢個weekend d 英超都因為天氣cancel晒多過返唔到屋企!
原本嗰girls weekend就變成一餐打邊爐, A小姐執晒行李去我屋企, 佢都失望呀!!! 唯有叫埋宙斯先生陪佢, 驚宙斯先生唔鍾意打邊爐, A小姐就整咗佢家鄉style嘅kebap!
嗰樣有d似.... 不過好好味架!



臨時臨急由2人pizza nite 變4人邊爐, 好彩我屋企有大量存貨!!只係去supermarket買少少海鮮+牛肉就搞點! 其實冰櫃有肥牛,係我平時煮麵用嘅, 不過打邊爐我就鍾意手切新鮮肥牛...
用咗呢枝做湯.... 一流!



之後仲跟samwei整咗雪梨水 .... d無花果好甜好好味呀!!



結果又搞到3點幾佢哋先走 而之前嗰70枝啤酒+ 另外2箱英國啤酒.. 無晒!!!


No comments:

Post a Comment