13 December 2010

又韓國舖




好似逢星期一都講韓國舖!
見blog友係屋企韓燒, 又走去韓國舖八吓! 老板一見到我就笑, 我唔識韓文又唔識德文, 每次我哋都指手畫腳, 好好笑! 今次佢又用盡方法解釋比我知長方形好過圓形....



平時我打邊爐只係用廚房個爐, 成日搬.. 唔想買咁多嘢, 但為咗韓燒, 又要買埋個爐....



之前係唐人舖見過好彩無買, 呢個made in korea仲要平€10



連gas都係韓國貨... 好安全咁!!



又買咗一大堆嘢... 屋企已經係另一間韓國士多! 所有櫃+雪櫃都爆晒!
老板又送我蝦條同朱古力餅!



呢個朱古力餅...之前上網見到tiramisu味...好想買呀! 不過唔送慕尼黑

No comments:

Post a Comment