10 December 2010

回到西班牙




最近幾個朋友都去西班牙玩, 睇佢哋d相, 令我諗起08年喺西班牙嘅2個月!! 08年我仲係香港返緊工, 不過好似都去咗幾次歐洲旅行! 1月同女友人去咗匈牙利、捷克、德國, 4月同朋友仔去倫敦、巴黎, 7月仲辭埋職, 諗住跟朋友仔去英國生活吓! 朋友仔就提議去英國前玩多幾個月先 ... 咁佢就無端端book咗機票去西班牙啦! 我哋係無定行程嘅, 去到邊再book下一站嘅火車/酒店, 玩到悶嘅一日就去英國!! 最後我哋由7月11號玩到9月頭, 有一日覺得唔想再執行李... 就走! 點知去咗英國唔夠1個星期, 又搬咗去愛爾蘭!! 嚇死我呀媽! 佢08年好似無乜見過我!
當然我有落力咁去玩啦!! 西班牙人嘅生活方式啱晒我! 不過其實我係好怕好怕熱嘅, 一落機見到43°C... 真係未出發先忟憎!



我諗我唔會有恆心寫番做過d架嘞!! 我哋應該去咗中部、東邊同北面, 我無真係記底, 睇返d相...應該去咗15個城市!!
Madrid - Toledo - Salamanca - Burgos - Leon - Astorga - Santiago - Pontevedra - A Coruna - Bilbo - Vitoria - Lerma - San Sebastian - Pamplona - Barcelona
因為一落機係43°C嘅馬德里, 所以我唔鍾意佢!! Toledo 仲熱.. 48°C! 我差暈底呀! 其他d地方就無咁熱, 去到Santiago仲得15°C .... 啱晒我! 除咗鍾意Barcelona , A Coruna 都係我至愛! 陽光與海灘無得頂!



係Bilbo過生日....




知道如果去埋南邊我應該會熱死!! 所似就喺Barcelona hea咗一個禮拜之後, 見好就收!!
好鍾意好鍾意西班牙, 所以09年又去埋南部! 都差不多去晒想去嘅地方lu !!
西班牙... 到Gaudi 嘅 La Sagrada Família完成之日, 就係我哋再見之時! 一定要係我死之前起好啊!!

No comments:

Post a Comment