7 December 2010

撞鬼!


吳宇森嘅<劍雨>,睇咗30分鐘就忟到熄機! 睇完<山楂樹之戀>.....失望! 張藝謀仲未歸位, 張藝謀風格全部無晒!如果唔係真人真事, 根本就唔會感動! 我經常懷疑呢十年陳凱歌、張藝謀、吳宇森同陳可辛都一齊撞鬼, 所以原本才華洋溢嘅導演們不斷拍埋d "無極"呀、"英雄"呀、"赤壁"呀、"投名狀"呀.....


睇<山楂樹之戀>時....


朋友仔: there's no such thing as popsicle, it's lolly!
我: 係popsicle 呀 ... lollipop 係糖喎!
朋友仔擰擰頭... 表示"又係D美國嘢!!"


我係加拿大讀書,睇芝麻街、Friends大嘅, 依家成日都要比朋友仔特訓"英式英語"! 連最basic 嘅垃圾唔係trash / garbage , 係rubbish , 薯片係crisps唔係chips, tomato 唔係讀 'to-may-to' .... 煩死! 所以朋友仔每次聽我同A小姐講嘢都會擰哂頭架!

No comments:

Post a Comment