17 December 2010

買餸睇景點!




屋企喺市中心, 去買餸等如睇景點!!
遊客必到嘅Viktualienmarkt係我嘅街市, 每次想買少少嘢都要迫好耐! 今朝好早出動先無人!!



藍色呢間賣"海鮮"嘅, 但因為連餐廳, 平時門口迫爆人!!只係想買條魚, 有時好似打仗咁!!



夏天呢個位係飲啤酒嘅, 每日無論咩時間都好多好多人!!
有時想買吓生果、olive, 幾部相機影相, 搞到唔想買!







Marienplatz嘅Galleria亦係我嘅supermarket!! 因為我覺得德國d豬牛羊鷄都唔好味, 所以要喺嗰度買法國貨!!



又係要同遊客迫一輪先過到去! 兼每日被迫行一次christmas market!



鍾意塊豬仔chopping board...



呢d裝飾品都好靚, 不過我覺得好貴呀!!



白馬Santa






好近屋企就係theatre...



如果識德文, 我會睇晒佢!



依家做緊"胡桃夾子"



theatre 對面出少少就係Viktualienmarkt嘞!



亦係shopping同行gallery嘅地方! 有好多次買完餸返屋企, 拎住條魚去試衫試鞋!
沿途仲有英國舖、意大利同西班牙舖, 英國舖幾乎隔日去,唔係買啤酒,就係買shortbread 同薯片! 今日比呢包薯片引咗我入去....



屋企樓下條河.... 後面就係德國博物館, 無影到!!



河邊夏天會爆晒人曬太陽、BBQ, 冬天玩雪橇, 元旦夜會好多好多人係度玩煙花!!
呢幾日唔知整咩呢?!


沿住河邊一直行半個鐘就係動物園啦!! 再一直行會有樹林、水霸.... 好靚架!!

係咪好想住係我附近呢??!!

No comments:

Post a Comment