8 December 2010

飯堂




我覺得超好味嘅 四合院 已經成為我哋嘅飯堂! 我好出名架!!! 老闆娘叫我做" 吃辣的香港人", 而仕應姐姐就叫我做 "每次都點太多的哪個"
其他的香港人似乎都唔鍾意四合院, 話多油, 但四川菜又點會無油呢?! 又有人話"唔夠深圳好味"... 大佬呀! 不如話係四川食正宗d啦!!!!
無論lunch定晚飯, 次次去都爆架喎! 証明唔係得我同朋友仔覺得佢掂! 尋晚星期二, 我哋expect會無人, 點知6點幾已經full咗啦!!

所有同胞都叫嘅水煮魚

老闆娘suggest嘅回鍋肉... 以為係上海嗰種, 原來唔同架... 呢個仲好味!


葱爆羊肉


蒜泥白肉


凍冰冰食辣嘢真係一流!!!



出門口見到屋企lobby嘅"聖誕裝飾"........


不如慳番啦!!!

No comments:

Post a Comment