13 August 2015

羅馬尼亞Sibiu




無諗過我會講呢句:羅馬尼亞好得呀!

之前講過我對羅馬尼亞嘅印象只有小偷、乞衣+吸血鬼, 我係被迫到這鬼地方的!

由2013年1月1號開始遊浪至今,除了因公事到Sevilla, 所有到過嘅地方都係我鍾意嘅。朋友仔第一次要求去佢想去嘅地方,我無得亦唔應該say no ! 但又忍唔住黑面+用不停搵錯處嘅心態開始旅程; :P 但第二日開始我已經不停同朋友仔講,好慶幸佢迫我離開comfort zone, 羅馬尼亞好好啊!

因為我嘅井底+小人心態, (哈!可以看出我對之前看差羅馬尼亞有多歉意嗎?) 朋友仔只安排到最遊客的幾個地方, 第一站係Sibiu。

搭完那10個小時怪火車,加上時差,(大鄉里唔知原來羅馬尼亞快一小時的!) 到步已經差不多天黑,帶住極驚恐、覺得人人係賊嘅心情,電話都唔敢帶咁到城裡食飯。我哋住喺城牆邊,入城只係幾分鐘;一入城... 嘩! 人山人海,餐廳全都坐滿人,朋友仔話:"睇下啲人幾靚, 我哋先似賊啊!" 真的! 個個都著得勁靚,去蒲戰鬥look!

見到咁“正常”星期六嘅氣氛+靚人,心情突然好好多! 食食下突然響起勁大聲音樂+ 強勁燈光 , 回頭一睇.... 原來有fashion show耶!不過睇咗一陣就趁舞台勁光, 急步回家…多靚人就無賊咩!:P
就係咁, 係超熱鬧嘅氣氛下度過咗羅馬尼亞的第一晚。


 (網上圖片)

8 comments:

  1. 四年前去匈奴,週五晚布達佩斯也是通街戰衣蒲人,配東歐輪廓面孔,人皆漂亮。

    當然,羅馬尼亞比匈牙利更遲開放。

    妳這照片,居高臨下,好美哩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係網上照片, 我嗰晚驚到乜都無帶出街呀!哈!真係大鄉里!

      Delete
  2. 因為我地睇電視新聞, 睇到都係小偷, 燒車, 無個好人, 所以咪先入為主

    ReplyDelete
    Replies
    1. 起碼喺遊客區, 會見到政府好明顯做過嘢, 街上連乞衣都無個, 感覺好安全!

      Delete
  3. 我哋卑啲羅馬尼亞人負面新聞洗咗腦。

    ReplyDelete
  4. 其實羅馬尼亞治安係咪OK架?

    ReplyDelete