22 August 2015

Occupy Helsinki

從來未試過咁update!!

今日市中心有遊行, 
好似因為反對削減公共開支。



飲完杯啤酒出嚟, 
突然坐低晒,
佔領Helsinki進行中。




電車被人群塞住行唔到, 
但無損開緊電車wedding party新娘的心情,
飲住啤酒,
喺街繼續開party! 


 無事咁, 繼續party!



 
完全郁唔到...


8 comments:

  1. 係咪天氣好個個約埋曬太陽咋? kakakaka

    ReplyDelete
  2. 由東歐竄到北歐,妳真是個來去如風的浪人。犀飛利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我認我係浪子!哈!

      你亦提醒我係好想寫羅馬尼亞的!

      Delete
  3. 點解無人走出來話, 阻人搵食, 罪大惡極嘅

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為唔係中國地方囉..

      Delete
    2. 人家可是自由人權先進的國度!比港豬充斥的所謂亞洲國際都會,領前了一光年。

      Delete
    3. 雖然我唔知佢哋最後坐幾耐, 但我幾個鐘後又行過, 除咗幾個馬警察, 警車都無駕! 一定無警察比女人胸襲!

      Delete