25 August 2015

盛夏的極光



雖然我家樓下廣告牌晚上很光,
但只要抬頭依然會望見滿天星星,
很美的。

上星期有一晚,睡覺前如常地望住星空發呆。
發現天空顏色同平時有啲唔同,星星亦比平時光;
所以我就攞部傻瓜機影咗一張相,
懶浪漫的要記下Helsinki嘅美麗星空。
 雖然我知唔係, 但我望見相中微弱的綠色光影… 
嘩!極光呀!
白痴的自己同自己yeah完一輪先瞓!



呢幾日睇Instagram, 
原來上星期連續幾晚喺Lapland都有強勁極光啊!

 (網上圖片)



Helsinki的當然只可以羨慕+妒忌,
唯有氹自己嗰晚啲綠色光可能真係極光呀!

睇極光真係好講運氣, 
好多朋友冬天捱凍又捱夜都睇唔到,
8月去Lapland的又無端端晚晚有。

過去幾年冬天都plan去挪威睇,但每年都去唔成!
可能要唔好plan, 突然起行先得!





8 comments:

  1. 你相信佢係就係咖啦! ;)


    珮夫人

    ReplyDelete
  2. 咁以我所知都係50/50....咁機會都算大

    ReplyDelete
  3. happy new year!2016 繼續呢度去嗰度去,享受人生樂趣!

    ReplyDelete
  4. 無特登去追極光,反而有點驚喜

    ReplyDelete