16 December 2016

突然住喺布魯塞爾



流浪咗4年, 
終於又定落嚟, 
今個月開始住喺Brussels!



言語不通、周街都係難民+gypsies、
 揸機關槍嘅軍人、
因為太多遊客+外來打工人而變得超級十分無禮貌嘅本地人,
真係好沮喪!

嚟過3次旅行,覺得市中心嘅waiters同sales係nice嘅,
因為佢哋大部份都唔係Brussels人。
一去到local區,個個都黑。口。黑。面, 
無禮貌到極點的!!!! 
嚟Brussels前住喺荷蘭區Gent,人人都超nice,洗廁所呀姐都流利英文,雖然朋友仔一早比心理準備我法語區會唔同,但無諗過會差到咁,個個都反住眼同人講嘢㗎囉! 

喺市政廳register之後會有警察嚟check吓你間屋,警察哥哥第一樣嘢就係同我講呢度好多gypsies, 唔好亂同人搭訕、 唔好開門比任何人,even郵差!!!!!!

又係喎,呢度郵差呀、 DHL呀... 佢哋唔會送到門口的! 我家住4樓,有lift嘅,但每次有delivery都要自己落樓攞! 開頭以為佢哋懶,前日鄰居同我一齊衝落樓,佢話原來係安全理由, 唔比佢哋入嚟大廈。仲叫我知道大慨幾點派信就要立即攞,如果唔係會比因攞咗㗎! *0*

已經住喺本地白人區都唔安全咁,嗰d出名難民+恐怖分子區會點?朋友仔話嗰d先至最安全! =.='' 我諗應該都係! 所以我都唔敢住係歐盟expats區,擺明係target啦!

唉! 每日都好沮喪!









16 comments:

  1. 會住幾耐呀? 我都覺得荷蘭語區啲人英文真係好流利㗎(但喺Brussels去咗G字嘅古力店,要講法文呢). 法語區感覺窮好多.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次應該真係定落嚟, 起碼住2年。
      呢度貧富懸殊超嚴重, 本地人好多失業,但物價係德國價, 所以一街乞衣!

      法語人嘅高敖但無法國人嘅class, 荷蘭區好好多!

      Delete
  2. 無想過比利時會咁差

    ReplyDelete
    Replies
    1. 比利時其他城市好正常㗎,只係Brussels咁第三國家feel, 去市政廳登記, 全部都係包頭人, 一個白人都無㗎囉,哈!

      Delete
  3. 我都去過布魯塞爾,乜變得咁恐怖,點解揀呢處落腳?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢排所有工都喺呢度, 有幾個德國朋友都嚟咗。

      可能太多外來人/難民,尤其摩洛哥人超多!上年旅行路過啱啱係恐襲第二日, 周街軍人搵炸彈!!! 點知一年後都仲係一街軍人,好不安。 搵屋時agent提醒好幾區唔可以去的, 嚇死我!

      Delete
  4. 十多年前去過一趟 brussels,當然沒現在的差但坦白說感覺也好不了太多,晚上九點後坐地鐵就已驚驚哋。

    沒足鳥暫安頓下來,這次會待久一點吧?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好話夜晚,日光日白條街靜d都好驚! 之前先試過大朝早,唔知邊度走幾個gypsies出嚟問我攞錢,嚇死我!

      今次話會留2年+,不過無定的,可能無端端又突然走! 德國同西班牙原本都係長住的。

      Delete
    2. 以前羅馬街道上聯群結隊討乞兼偷嘢的吉卜賽小孩也很多,近年好似冇咁猖獗。

      歐盟的難民政策一團糟,現在自食其果。右翼勢力四處抬頭,真是自然不過的事。

      Delete
  5. 難民問題真係好麻煩, 咁聽你講我都覺得沮喪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搞到我聖誕同元旦都唔敢去centre, 怕有事發生!

      Delete
  6. 老公可以Home office嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做夠一年可以, 諗住再流浪!

      Delete
    2. 或者妳返香港陪阿媽順便縮短留Brussels時間

      Delete