1 January 2017

洗潔精通渠記

新年快樂!!




家裏的洗衣機可能老過我,性能仲好好的,
唯一問題係佢無收集衣物纖維嘅設備;
而條去水喉同浴缸係通嘅,
搬入嚟已經有少少塞,
但只係去水慢少少就唔理佢。

點知26號突然塞到成缸水,2日都去唔到!!

聖誕新年假期Plumber都去咗旅行2號先返,
即係成個禮拜唔可以沖涼????!!! 

超市賣嘅通渠佬... 唔work !
上網話用醋+baking soda ....唔work! 
 天呀!

唯有用水桶將水倒落馬桶啦,
點知朋友仔睇唔到隔頭髮嗰隔,沖埋落廁所!!
天呀!
廁 所 都 塞 埋 !!!!!!

d水差少少就湧落地,嚇死我呀!
無人可以求救,唯有又上網啦!
今次搵到條link話用洗潔精+熱水就得??!!

 絕望的人見洗潔精試吓無用都無傷害呀,
 唔明咩原理!  
浴缸通晒呀!哈!


心諗廁所塞咗舊嘢,應該唔會work掛?!
真係唔work! 好灰!
沖完廁所會水滿,但好快d水流走,
即係仲塞啦!

唔通幾日唔可以去廁所?
最大鑊係我呢排學人飲green smoothie, 
腸胃超好! 

再睇下其他人d comments , 
有人用洗潔精唔work,
但用洗衣液得咗! 
我又試吓啦! 
點知! 
真係通咗呀! 

已經幾日,
 touch wood都好正常呀!
沖咗涼,洗咗幾機衫,完全無塞呀!

仲因為大量洗潔精, 
浴缸同馬桶都前所未有咁乾淨,
哈哈哈哈!

業主應該減我租呀! 
之前除咗plumber 錢, 
仲諗住換洗衣機, 
依家我幫佢慳晒呀!














16 comments:

  1. 新年快樂!

    妳係咪應該要重新考慮係咪繼續用呢兩支嘢嚟洗碗同洗衫?勁到咁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy 2017!!!!!

      做乜仲唔瞓?

      我平時用嘅係organic品牌,我怕佢哋唔work,特登去買咗最cheap嘅超市牌呀!哈哈哈哈!

      Delete
    2. 能夠目擊到妳蒲頭,幾夜都抵!:D :D

      Delete
  2. Happy New Year!
    醋+baking soda再用滾水沖,我次次都work.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂!!

      知多個方法都好呀! 唔駛搵plumber慳好多耶!

      Delete
  3. Happy New Year!
    首要住務, 同業主講數 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 恭喜發財!
      業主係唔會理我嘅, 呢排連email都唔覆。

      Delete
  4. Happy New Year!
    咁通渠又真係幾簡單喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遲來的新年快樂!
      真係得,到依家都無再塞呀!

      Delete
  5. Happy New Year! 咁通渠我都係第一次聽喎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遲來的新年快樂!
      真係得,到依家都無再塞呀!

      Delete
  6. 嘩,我好耐冇入來blogspot !
    我都聽過洗潔精,洗衣液+熱水
    或者唔啱用嘅shampoo都通得到
    好過用清潔劑

    ReplyDelete
  7. 好耐無見過嚟say個hi 先!


    珮夫人

    ReplyDelete
  8. 好耐冇黎,我黎緊十月就去, 不過我唸我去到乜Q 都冇得睇....

    ReplyDelete