16 July 2015

Sevilla裙腳仔





今日比朋友的壞消息嚇了一跳, 
裙腳仔真係好難頂!

喺Sevilla交了一個好朋友。一個又靚、性格超爽朗、又有長腿的台灣女子L。L為了男友搬到Sevilla,一般的愛情故事。

L在台灣大學讀西班牙語的,所以到Sevilla很容易就溶入社會, 有工作,有朋友。男嘅呢…  5年無做嘢, 話要做全職畫家, 每日只留喺屋企畫畫,但5年一張都無賣出過。(因為堅唔得!)


L全力支持, 自己打工support男友, 一句都無呻過!但Sevilla的人工低到比我都寧願去攞綜援!教書的人工只有幾百歐, 完全生存唔到!仲要一份人工2份駛, 加交租。

我喺Sevilla識嘅所有男人,包括朋友嘅朋友,都係超過5年無做嘢,食軟飯嘅!唔明點解所有女嘅有工做, 男嘅全部話搵唔到, “被迫”食軟飯!仲有全部都因為呀媽唔比, 唔可以去其他城市搵工!

好似Sevilla男一家, 爸爸靠媽媽養、哥哥係呀嫂養; 全部大學畢業,話原本係工程師嚟嘅!仲識一個醫生都話8年搵唔到工,但所有男的都超好彩搵到人養㗎喎!!

L實在頂唔順太窮,完全無生活可言。 又明知道返台灣教外語可以搵多好多,一直叫Sevilla男跟佢返台灣生活,但Sevilla男呀媽話唔好, 唔可以離開Sevilla! 連話去西班牙其他城市搵工都唔比, 總之留喺Sevilla, 最多佢做多2份工養家。 而每個weekend,佢哋都要返屋企陪呀媽!

3年後嘅上年L終於儲夠錢買2張機票返台灣,亦講掂Sevilla男呀媽, 11月高高興興的回家, 仲結埋婚。女嘅超仰慕男, 男嘅又好似好愛女, 加上係米飯班主嘛! 我諗住除非女嘅有日終於醒覺唔可以養條廢人一世, 應該都可以一直幸福呀! 

點知L今日無端端同我講佢離婚了!Sevilla男明天返Sevilla!( 當然係L出機票!) 原因係Sevilla男呀媽日日喊住好掛住個仔,  Sevilla男又好掛住呀媽喎!30歲囉!不斷要揾媽咪囉!

估唔到依家L錢搵多咗,終於可以過正常生活; 男嘅本應可以更安心的發佢嘅畫家夢, 但最後竟然輸比佢呀媽!女家父母都未話你個仔食軟飯, 做呀媽嘅竟然攪到呀仔離婚!最得意就係男嘅話返到去會繼續留係屋企畫畫, 即係呀媽攞返撫養權, 自己供養!

其實我好替L高興, 希望佢快啲搵到個可以照顧佢嘅男人!










14 comments:

  1. d女為仔死為仔亡, 人蠢冇藥醫 !
    好多畫家要死左之後d畫先有人賞識, 叫佢自盡啦XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢條廢人啲畫送比你都唔會要, 自盡都無用!

      Delete
    2. 首次到訪,笑到想C......:)

      Delete
  2. 呢D男人何只西班牙至有
    我識法男A, 樣樣工都做唔長, 後來話去參軍, 但又頂唔住, 衰到返工入油都無錢, 阿媽幫佢俾, 有時仲要帶埋女友返去痴餐
    法男B, 讀大學讀唔上, 打散工, 成30歲人先做第一份長工. 佢阿妹仲厲害, 有工做, 不過搬出去住嘅租都係屋企俾, C未?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 廢人真係度度都多, 但掛住呀媽唔要老婆好得人驚! 同埋我諗佢唔會再搵到第二個肯咁養佢囉!

      Delete
  3. 我去Sevilla時覺得啲人好開心架,週末夜晚好似有節𪊓咁,原來男人唔使做.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevilla又真係每個星期都有節日, 同埋個個唔駛做!

      Delete
  4. 男人唔使做係咪嗰邊傳統嚟㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係啦! 只係真係少工, 啲人又勁廢!

      Delete
  5. 電視也有報導西班牙失業高, 工資低, 年青人不肯捱, 只怨經濟差, 政府無能, 攪到佢地搵唔到食. 如此政府管理不善, 國民不願捱, 國家只會一直走下岥, 翻身不了.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢哋窮關咗, 問佢哋個個無錢一樣好開心!無得救!

      Delete
  6. 應該恭喜呢位女子L終於脫離苦海...
    呢D咁既男人真係執到都喊三聲

    不過要怪應該係怪阿媽唔肯let go
    攬到自己個仔咁廢......
    (其實唔使去到咁遠..香港我都見唔少)


    珮夫人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我替我朋友開心㗎, 佢依家過得好快! 只係諗唔明點解會為咗掛住呀媽老婆都唔要?!

      Delete