14 July 2015

羅馬尼亞




我對羅馬尼亞的認識只有2樣嘢:
1是Hammer film裡的吸血鬼Dracula,
2是全歐洲街上的小偷及乞丐。

極度惡劣的印象下坐10小時火車,
我不斷覺得會有山賊中途打劫,
或者嗰6個職員係賊扮嘅,
所以開住一度門比佢哋走佬! LOL

火車開了大慨4小時,
突然喺一邊是貨櫃、一邊只有幾條路軌的荒野停咗!
係熄晒電地停低,
6個職員又消失咗,
嚇。Q。死。我!


之後唔知喺邊度嚟咗幾個件制服超皺、又唔懾衫嘅“警察”…
喺荷蘭時街上有扮警察揸身份證的賊,
都係著晒制服嘅,
我想我個樣一定係太過驚慌,
個警察第一句就叫我don't worry, passport check!
我望住佢都唔敢拎本passport出嚟,
但我朋友仔已經立即打開袋攞,
攞到一半佢見喺英國的,
已經話OK唔駛;
咁我先乖乖遞上我的,
之後佢望都無望過資料嗰頁,
chop咗個印。




突然6個職員又坐返喺度,
繼續瞓覺,
火車門依然打開!




9 comments:

  1. 寫得很好啊!一齣由心魔與恐懼意識帶動的處境荒謬劇。

    在布加勒斯特,小心遇上尼古拉·壽西司古的幽靈喔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我知stereotype咗佢哋係賊真係唔啱, 但我又真係日日提心吊膽,哈!
      我朋友仔迫我煲返所有Dracula, 好煩!

      Delete
    2. christopher lee 過身才個零月,都算係幾潮嘅 exercise 唷! :D

      Delete
  2. 羅馬尼亞人, 我會諗起小偷同係停係公路嘅一堆 caravans

    ReplyDelete
    Replies
    1. 總之唔係好嘢! 多得啲羅馬尼亞人, 連出名安全嘅慕尼黑, 依家都周街乞衣加小偷, 好嬲!

      Delete
  3. 我估懷人出晒國搵食,留喺羅馬尼亞嘅我估係好人.
    等你嘅見聞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁諗呀! 呢度街上連乞衣都無㗎, 好似安全過巴黎呀! 哈!

      Delete
  4. 羅馬尼亞呢啲國家, 聽聞都是立立亂, 唔安全, 我唔敢去喇. 你既然去到, 寫多啲話我地知啦.

    ReplyDelete