13 July 2015

Budapest到羅馬尼亞Sibiu



從Budapest到羅馬尼亞Sibiu,
10個小時的火車。-_-||

只有2卡車廂,
頭等就只有我哋2個乘客,


另一卡也只有8個人,
一條十分折磨人加必蝕本的路線!

10個乘客,
但工作人員就有6個,
全程無查票,
只飲咖啡睇報紙講電話+瞓覺…
行駛中的火車門開住10個小時都無人關,



完全符合我對東歐的預期!

7 comments:

  1. 呢D勁蝕嘅鐵路, 分分鐘仲係公營

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗公營先可以咁hea, 10個鐘車, 連水都無得買, 完全唔識搵錢!

      Delete
  2. 啊!妳終於來到羅馬尼亞,好令人嚮往的神秘國度!

    小心遇上吸血鬼!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就係嚟搵Dracula, 我朋友仔係big fan!

      Delete
    2. 祝有一個開心驚情四百年! :)

      Delete
  3. Replies
    1. 我哋都唔鍾意搭飛機, 其實又要早去機場, 來來回回仲煩! 而且火車環保啲!

      Delete