11 June 2014

My first flamenco experience




幸運地認識了一位香港朋友,
實在太太太好了!
除咗開心有朋友,
感覺上亦安心啲,
有個照應嘛!

朋友同太太喺flamenco發燒友,
喺香港成立了HK Flamenco Art Centre,
依家再嚟Sevilla深造flamenco,
好有heart的....

 
 https://www.facebook.com/beingsevillana

   






16 comments:

  1. 喺外國識到同聲同氣既朋友係好開心架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係! 仲要同年紀加傾到偈,難得呀!

      Delete
  2. Anonymous11/6/14 15:05

    我2010年睇第一次 & 最後一次睇時都笑咗~

    我係藝術盲:唔識欣賞,兩個鐘嘅 show 我未到一半已經想走,不過同行有其他人~

    跳舞我可以唔睇,但我真係唔鍾意 flamenco 音樂!我住果條村仔 feria 時晚晚有表演,好彩我唔係住晌村中心!

    - 郁記 -

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你以前住邊㗎?
      我唔like flamenco ,但朋友的熱血,我好buy呀! 最鍾意有夢想的人!

      Delete
    2. Anonymous11/6/14 18:44

      我以前住果條村仔晌 Provincia de Málaga 邊邊邊皮,檻隻脚過隔籬就係 Provincia de Sevilla.

      Delete
  3. 海外識到朋友真好呀

    ReplyDelete
  4. flamenco真係西班牙國粹。好多歐美白人專程去西班牙學習,但始終都要拉丁人至掌握到真正的靈魂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遲啲香港人被迫壓到gypsies咁,都會跳得好有feel!

      Delete
    2. 真是黑色幽默。香港人繼續被共產黨蹂躪,唯有持續潛逃往全世界,搞不好真有天變成後吉卜賽浪人哩!

      Delete
  5. 跳得好有勁度,仲好有美感呀。睇一場show,貴唔貴呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔貴呀,只係5euros, 即使去theatre 睇大師級都係11,12euros

      Delete
  6. 難得夫婦都有共同興趣, 更是發燒友!

    ReplyDelete