5 June 2014

Made in Spain




之前讀過有關只用法國製造產品的
"Monsieur Made-in-France" 報導,

http://www.theguardian.com/world/2013/sep/29/monsieur-made-in-france-foreign-goods

雖然他最後只能夠做到 96.9% made in France,

http://www.theguardian.com/world/2014/feb/27/benjamin-carle-100-percent-french-made-in-france

但我都覺得呢個idea好好玩呀!

全球化實在令呢個地球太悶,
一樣的商店,一樣的食物...
見到四周圍都macaroons 就覺得好悶!

所以我也進行我的「Made in Spain」計劃 !
原來西班牙好多東西都依然made in Spain的,
太好了!

唯獨是補養品,
專櫃賣的都是一般嘅法國大品牌,
搵咗好耐,
反而喺El Corte Inglés 的超級市場搵到喎!

西班牙製造的babaria,
有不同系列。

用咗呢個麝香玫瑰系列(面霜+body lotion) 一個月,


 
好補濕又防曬,
仲無用動物測試,
重點係好平!
讚讚讚讚讚!





14 comments:

  1. 我地平時超市入貨儘量都係買 Origine France 架

    ReplyDelete
  2. 我哋蔬菜肉類同疍都一定係買瑞士出品, 其實同德國貨比真係貴一截, 不過一來要支持本地經濟, 而且用local products亦有助減少碳排放量, 反正我地得兩個人, 貴極有個譜.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量減少碳排放量中,好難耶!

      Delete
    2. 唔知我將來去澳洲可以做到幾好成? 我估food, skincare得, 電器就"蚊"喇... 買車都盡量made in australia

      Delete
  3. 最緊要啱你冇敏感!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!我見玫瑰通常for敏感皮膚先咁試! 佢有隻蛇毒 cream, 好勁!

      Delete
  4. 我都係儘量買奧國貨.

    ReplyDelete
  5. 我呢邊大部份嘢都入口, 好難揾到本地貨喎.

    ReplyDelete
  6. 最重要係啱自己膚質!

    ReplyDelete
  7. 西班牙都好多名牌

    ReplyDelete