16 June 2014

FB 淪陷了 !





從來好極端地討厭big6!!!

 以前工作北上可以賺到幾倍錢,
我都唔會為五斗米折腰!
 天呀!!!
點解?????????!!!!!
暫時唯一的朋友,
他的朋友全部都係big6!

 原本無諗住有咩接觸的,
上星期六佢哋有表演,
我去幫佢哋拍片,
一班獨生子女+""藝術家""...
 態度差到呢!!!

表演場地喺我屋企附近,
朋友就話嚟我屋企打邊爐,
我喺邊爐怪,
所以OK呀!

點知佢哋完全唔幫手不特止,
仲想點我服侍佢哋囉!
我當然啋佢都儍!
但最後都要執手尾,
DKLM ! 
( 唔好意思,真係要發泄吓! :P)
點解去人哋屋企,
會掉垃圾落地㗎呢????????????! 

唔係一舊囉!
係成地囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

為咗唔要朋友難做,
我用盡我從來都無嘅耐性,
好假咁笑咗一晚! 

心想以後唔見就得嘞,
我好悶得的,
無需要同啲唔啱嘅人夾硬做朋友,
但..... 
頂!!!!!
放啲相上fb比朋友,
我朋友tag晒佢哋,
之後佢哋又全部add我.....
唔add又好怪咁!
天呀!!!
fb依家比big6入侵咗!!! :(

我原來張相係kick mainlander's ass...


 
依家轉咗做無聊雪糕囉!
都係blog最好!








哈!
話說有嗰專登由巴黎過嚟睇表演, 
強調"我講法文,上海電影系,依家喺巴黎深造"的男子,
開頭不可一世的,
我話佢知我哋喺同行呀....
佢反眼囉!
勁想打佢!

我同佢一人一部cam,
同佢研究點拍片時,
 好彩我寶刀未老,
無丟架呀! 
之後佢超nice的!
基本上係咁多個之中最nice的!
















19 comments:

  1. 我都係唔知點解唔係好想同big6人接觸

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全世界都討厭佢哋啦!

      Delete
    2. 估唔到你會join b6聚會. 仲要比人入屋,執手尾, 簡直nightmare !
      回歸blog喇, 佢哋d FB都係用來炫富

      Delete
    3. 因為慶功宴嘛,咪諗住去join吓囉!我又幾鍾意嗰個香港朋友,佢好好的,say no say得多佢就唔會搵我玩嘛! huh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    4. 但呢個香港人應該會明白嘅.... 盡量出街食唔好再係屋企攪..
      我以前未有潔癖(sars前)都會叫人去屋企玩, 現在超嚴重潔癖就咪攪喇

      Delete
  2. 咁過份?!响度食响度掉?!佢哋掉乜垃圾落地呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大量紙巾+汽水樽,同埋跌咗啲嘢落地,唔會拾起㗎囉!

      Delete
    2. 你有無睇下深圳沙灘係端午節假期D相, 佢地同垃圾同在, 都好自在架

      Delete
    3. 我係咪應該反多謝佢哋無喺我廳痾屎呀?! 哈哈哈哈哈哈哈!

      Delete
    4. 直頭要啦! 你有無檢查個廁所板有無鞋印呀? XD

      Delete
    5. 哎呀!竟然唔記得check呀!立即去消毒!

      Delete
  3. 唉...係外國我地香港人係少數,強國係多數...好自然總有幾個強國朋友係身邊
    幸好我身邊既強國朋友都係好友善同正常個隻 (同埋乾淨!!!!!!)
    如果唔係返工又要服侍D強國同胞放工又要面對極品強國朋友...我會激死

    珮夫人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 至於facebook個度, 你咪開個LIST set 做咩都睇唔到既, 再放哂D強國人入去 咁咪得囉

      珮夫人

      Delete
    2. 呀!多謝教路!等我研究吓先!

      Delete
  4. 吓? 有無搞錯呀! 俾著我, 就算我唔黑面, 我都會好婉轉地話佢哋知屋入面其實係有垃圾筒架.

    我响瑞士一定唔會主動去識强國人, 我都知强國人都有好既, 但我d時間好珍貴, 無謂搏. 我唯一識得既一個中國人係工作上認識, 好女仔嚟, 一d强國味都無, 佢係連放假都情願周圍去旅行而唔返大陸, 同一般响歐洲見果d一年返兩次鄉下, 新年要睇中央台春晚果d强國人好唔同.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有呀!我一見到就立即攞個垃圾袋放喺廳中間,無人理我!

      地下有個吉嘅大汽水樽,我睇住佢哋個個跳過都唔執囉!
      喺好耐之後我見有大肚婆,怕佢跣腳,我執囉!

      Delete
  5. 幾天前巴西世界盃賽事,日本對象牙海岸,日本敗北。賽後,日本球迷在己區清理自己遺下的垃圾。

    某個暴發蝗國,跟人家相比,真係打邊爐同打屎忽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本人都比蝗蟲害呀!我喺街聽過2次美國遊客話"日本人"打尖唔排隊,我想話佢哋知嗰啲喺強國囉!

      Delete
  6. 好過份啫, 你實在太有耐性, 我諗我會趕佢哋走囉. 至於FB, 係我就唔會add佢哋囉, 我係好揀擇的, 只有一面之緣的我係唔會add做FB friend 的, 同事都係一樣唔add, 公私分開好啲.

    ReplyDelete