30 June 2014

經濟差......



西班牙嘅經濟真係好差,
吉屋吉鋪通街都係。
認識的本地人雖然得幾個,
但佢哋同家人全部都失業3年以上。
(佢哋都係工程師)
最可怕嘅喺佢哋覺得無所謂,
因為佢哋嘅朋友都無嘢做!

有工做嗰d呢,
人工又低得可憐!
好似朋友仔公司,
本地人返朝8晚6,
(朋友仔朝9晚5)
返咁早唔係因為好勤力,
而係公司包早餐+lunch㗎!
呢度食lunch平到笑,
3courses連嘢飲只係6.5euros,
早餐3euros,
但佢哋話公司唔包嘅話,
無可能食得起喎!
佢哋已經喺“國際企業”architects,
連lunch都食唔起,
其他人點算?!

朋友仔係“外國人”,
無包飯,
每次得佢一個要俾錢,
都幾好笑!

我識另外一個女教師,
情況一樣,
每次佢約我,
無論坐幾耐,
只會飲一杯嘢,
我話叫嘢食,
佢一定話屋企有嘢食,
開頭我唔明,
因為一碟tapa唔駛2euros,
平過煮啦!
熟咗先知因為食唔起... huh !

所以呢排夏季大減價,
完全唔駛同人迫的!



12 comments:

  1. 佢地都知自己洗唔起, 會慳住洗, 呢度有D人明知自己無錢, 去旅行都要問銀行借, 點都要去, 我唔明佢地咩野心態

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 佢哋唔覺慘㗎!仲好enjoy life ! 吹脹!!!

      Delete
  3. 唔知佢哋人工有幾多呢???

    ReplyDelete
  4. 佢哋失業係咪有social benefit架?

    ReplyDelete
  5. 專業人士....失業三年點生活?

    珮夫人

    ReplyDelete
  6. 真係好慘,我諗我地真係要感恩

    ReplyDelete
  7. 歐盟有提西班牙經濟差,失業率高。原來有工做,都唔夠錢食。
    現在物價会否對旅遊人士著數,物價低,可以吸引多啲旅客。

    ReplyDelete