30 August 2013

再見 ○ 加德里奧







加德里奧每晚都唔知時候返屋企,
佢呀媽每晚11點都要揾貓,
好多時叫到1點都未出現。
雖然佢唔妥我,
但每晚我都要等到佢出現先安樂!



十分非常唔願意地離開了Oslo


離開嗰朝早,
一開門又見呀加德里奧晨運中!

最天然的玩具...

佢磨好D指甲,
一聽到快門聲,
立即又撲向我...

快閃為妙!

保重嘞, 加德里奧!

6 comments:

  1. Anonymous30/8/13 22:35

    Anonymous都得喎原來. oh!tria字.

    ReplyDelete
  2. 係我呀!janejane :)

    ReplyDelete
  3. 雖然我知你有我 LINK, 但都要報到, 賀一賀你 !

    ReplyDelete