23 August 2013

海鮮市場 ○ Bergen ○ 挪威






搭火車去Bergen,
要7個鐘!!
又係全程落雨!
官網同TripAdvisor都sell話係:
'' world's most beautiful train ride'' ,
絕對係overrated !!!
沿途會見峽灣、峽谷同冰川...

係靚,
但一定唔係至靚!

為咗避開細路同太嘈嘅人,
我哋會坐頭等。
點知今次隔離坐一家香港人,
媽媽7個鐘未停過讀故事書、教做暑期作業,
不斷疲勞轟炸!
呀仔都無理過佢,
但佢自己講足7個鐘!!!

 呀仔讀小一,
已經不停講大個要讀藥劑,
揾好多錢!

想行入D雲到!
坐到呆呆地,
要食D好嘢補返吓!
Bergen最出名的海鮮市場....


亦都出名唔老實的!
尤其對住tourists information個檔!
無影佢,
但right opposite tourists information,
賣串燒魚or蝦,
每次行過聽見人問幾串錢,
次次唔同價的!
幾粒三文魚串燒賣100-250kr !
亦有當地電視台發現
D煙三文魚同魚子,

呀“魚民”係喺對面超市買嘅!
可能落雨中,
室外個部分感覺麻麻,
行到tourists information樓下的indoor market ,
好似乾淨D咁!其實indoor/outdoor都係一樣的檔囗,
無所謂的!
行咗個圈,
最多人幫襯的係呢檔!

3日都係幫襯佢!
好識做生意,
每檔都有個中國留學生!!
(
又係超多大陸遊客!!)


搭緊火車時已經諗住要食龍蝦
原來有本地游水的!
咁好過買唔知煮咗幾耐嗰D啦!


一見中國人要買嘢,
D鬼自動彈開!
我D國語....
好彩佢英文好好的!
講講吓佢索性同我講英文!
佢個名好勁,
叫龍飛!
好nice的!

得白烚同grill...
我想揀白烚,
後面廚師話norwegian style...
咁是但啦!
唔知咩蚌,
好鮮甜!
我好喜歡食的monk fish..
2舊仔盛惠250kr,
不過monk fish係supermarket都賣好貴!

Ta -dah !!!

見到pat黑色嘢,
係咪無清潔好呢?!
問吓龍飛,
原來係caviar !!
好味好味!

試飲魚湯,
好濃呀!
正!

無寫每樣價錢,
都唔知啱唔啱數!

呢條來自杭州嘅技安!
全場滿座,
佢一order完坐底,
一分鐘都無,
我埋單同呀龍飛講兩句,
佢一手推開龍飛....
“我的mussels (唔記得中文叫乜)在哪?!”
解釋佢知好多枱客要等一下,
佢斷續嘈!
超惡超衰態度!
勁想打佢囉!

No comments:

Post a Comment