21 August 2013

Mathallen ○ Oslo ○ 挪威








有日唔知咩事,
落雨...
但我哋好有興致地“觀光”咗6、7個鐘。
話說朋友仔有日到墓園跑步,
|返嚟之後話我會想去,
咁我就估到嘞!
墓園距離家只係十分鐘腳程,
趁落雨無嘢好做,
就去散吓步。
淨係識Munch同Ibsen ..



由中央火車站上
37號巴士
只係2個站。
行都好快!
出咗墓園,
經過一排屋,
之後見到呢塊牌...

唔知咩嚟,
又去8吓!



原來係food hall......


http://www.mathallenoslo.no/?lang=2

54或34巴士
有本地芝士、肉....
加唔同國家餐廳,
西班牙、亞洲菜...






酒吧...

呢種啡色芝士係挪威土產,
酒店早餐都必有,
不過我唔食芝士,
唔知咩味!
海鮮檔有D失望,
超市Coop仲新鮮+多選擇...


魚檔必有的魚湯,
無興趣試!

2樓係廚藝學校...

吸引我係呢檔倫敦起家的Ma Poule...







好好彩地麵包+鴨都係新鮮出爐,
包又熱又軟,
鴨又唔會煮到鞋晒!
排長龍係有原因的!


好多鴨肉,

不過無火箭菜嘅?!
好味!


其實只係裝修好少少嘅food court,
可以不去!

Food hall對面又有佢...



成個food hall貼滿呢張poster...
嘩嘩嘩嘩!
(雖然我淨係識Blur、Kraftwerk同Slayer)

望吓出面個台...
無理由Blur會係food court唱歌㗎?!
以為係D tribute band show,

回家上網昅吓...
Øya原來係有20年歷史嘅大型festival ...

地點係Medieval Park!

(internet photo )
但發現得太遲了!
所有門票售罄!

咁細個就有得去festival..

(internet photo )

好有型呀!

No comments:

Post a Comment