18 July 2013

Kronborg ○ Helsingør ○ 丹麥








有睇過Hamlet的應該會識Kronborg。
請問''哈姆雷特 ''係大陸話嗎?
明明記得係叫''王子復仇記''。

一出火車站就會望到....

行去Kronborg途中見到佢,
新版美人魚?

男人來的!!!
佢係用咗4百萬港幣做的Han。
近望係幾靚,
全不鏽鋼的
表面反映扭曲咗嘅風景!
圍住佢嘅遊客同佢家姐呀little mermaid一樣咁多!

唔知係因為Hamlet定renaissance style,
Kronborg係世界遺產。

幸福的一家!
有興趣的可以跟,
但一日一得團!

黑仔!
一入去一團大陸人!
唔知點解佢哋總係一陣味!!!
如常哋好失禮地推開人+大聲喧嘩!
我躲到好遠等佢哋走晒先!!!!

連城堡裡都簡約設計?

我唔知原貌係點,
但大部份財物都一係被係16XX年嘅大火燒咗,
一係就同瑞典打仗時被瑞典撻晒!!
搞笑係D瑞典人,
攞到D畫返屋企,
會因為要就番佢哋自己D畫框,
剪裁D畫!!!
去Ikea買多幾個唔同大
畫框嘛!!
依家物歸原主,
但無咗4隻角。
可能因為被人偷晒,
城堡裡面無乜嘢睇!
加好多大陸團,
簡直係十面埋伏!!!!
相都無mood影,
快閃!

最正係呢2個教堂裡頭嘅雕像,
笑返!

有tower可以望Helsingør全景,
同唔識禮讓嘅大陸人玩單程上落?
我無咁儍,
但朋友仔唔信我,
結果咪講晒粗囗落嚟!
等朋友仔時有2個唔生性,
我望住佢哋黑晒面的仲要問我嘢,
問我點樣行上tower..?
我:“用腳,仲可以點行呢?!”

連佢哋都心知不妙,
逃走中!!!!

Shakespeare逝世200週年開始,
間唔中係Kronborg裡上演Hamlet ....
Jude law 都有做過!


由城堡可以望到對岸...
同名的瑞典城市Helsingborg...
瑞典買酒種類少又貴又麻煩,
(要去政府開的酒舖,
超市賣的酒精成份不可高過3·5%)
所以D瑞典人會開船過嚟入貨!
Helsingør好多專賣酒嘅shops...
情況同上水D藥房一樣!






待續。。。。。






No comments:

Post a Comment