3 July 2013

旅行枕頭 ○ 肩頸問題








以前講過我頸有問題。
去旅行,
有時酒店D枕頭太軟太薄,
所以去旅行都自備枕頭

今次無訂期地去旅行,
當然有帶埋呀Tempur 啦!

對上一次回港,
遇到一個新醫師,
佢竟然搞掂我呢個十幾年的問題!!!
依家我當佢神咁拜呀!

佢話原來呀旅行Tempur唔夠高,
唔啱我。
知我要長年流浪,
佢就教我用毛巾代替枕頭。
無論酒店、apartment 都一定有毛巾,
怕dirty只要自備枕頭袋,
又輕又唔嘥位!

只要大毛巾2條...
大毛巾首先摺三摺....



變成咁...



再摺三摺.....










2條同樣做法!

面的一條可隨自己頸弧度調整,
高得滯就摺2摺,
唔夠高就摺多吓,
easy!

總之平瞓or側瞓,
頸都要自然平放。

用個枕頭袋入住,
乾淨+可以定位!
瞓完一定會扁咗+移位,
所以每晚都要摺一次。

我自從用咗毛巾枕頭後,
都好少肩頸痛lu ! 所以一個適合的枕頭真係好重要!

有apartment真係連毛巾都無,
所以都要帶定呀Tempur !

英國blog友可以留意吓,
原來一年2次,
Tempur都會送travel pillow㗎!
上年我就攞咗一個!
只要做張問卷...

成個枕頭寄到去你屋企,
郵費都唔駛比!





成£50㗎!!!!

No comments:

Post a Comment