18 July 2013

不是童話國 ○ 哥本哈根








好幾位blog友都將會/諗緊去哥本哈根,
問我值唔值得去?!
鍾唔鍾意好主觀嘛!
只可以肯定,
哥本哈根唔係旅遊雜誌sell的童話國度!!!

我第一日到埗覺得好錯愕,
一D都唔係我心目中嘅丹麥?
到第二日,
就知道被電視、雜誌、blogs誤導了!!!
唔知其他城市,
因為我cancel晒所有day trips!
只係去咗半日Helsingør
淨係Copenhagen我一個月都睇唔晒呀!!!

同一條街,
每隔幾日行過都有新奇有趣事!
尤其我喜歡street arts...
雖然夏天係street art淡季,
(人人去晒參加festivals耶!)
但每日都有新嘢!

每過2個街口都係公園,
只要細心留意吓,
每個公園都唔同㗎!
唔係淨係設計唔一樣,
人都唔一樣!
有一家大細嘅、有hippies嘅 、有約會嘅....
總之每個公園都唔同感覺!
唯一一樣係無論邊種人都BBQ !!!

景點除咗有個美人魚像,
無童話嘢喎!
係有個安徒生....!!
大家諗真D....
安徒生D故事,
唔係迪士尼happily ever after嗰隻!
醜小鴨係安徒生玩自嘲、
呀little mermaid同劃火柴的女孩...
ending都要死㗎!!!

以我觀察,
人家哥本哈根係sell Quality 、品味、生活態度....
同埋對丹麥人最重要的Hygge,
即係cosiness !!!

呀!
仲有最不童話的free state Christiania ,
一個住滿hippies嘅獨立自由國度!

其實一般香港人無論去地球任何地方,
都係要食+shopping啫!
只要刪除童話呢個概念,
哥本哈根應該滿足到呀!
食...
要知道連續3年被選為
the world's best restaurant嘅Noma係Copenhagen!
而一般的餐廳都ok的!
Shopping....
大量本地design 、made in denmark嘅shops!
(不過見過有人話買返去無人識買嚟做乜?!)
咁如果要買全球通街都有
嗰D
任何牌子都有呀!

表達能力極底,
其實我只想講,
大家幻想的童話國,
應該係德國!!
成條童話大道,
或小鎮如LüneburgBamberg.....

哥本哈根係型嗰隻!
♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment