5 June 2013

Mustafa's Gemüse Kebap ○ Curry 61 ○ 柏林○ 德國






柏林係今次流浪嘅第一站,
上年12月到除夕都喺柏林過!
5月再到柏林,
除咗因為要北上順路,
最主要因為朋友仔想試一間brewpub,
而我又掛住Mustafa's Gemüse嘅kebap!!

Curry wurst(咖哩腸)好似香港咖哩魚蛋咁,
周圍都有檔口,
亦每個柏林人都有自己認為最好味嘅一檔!
唉!
我食咗十幾年喺銅鑼灣嘅魚蛋檔無咗lu !!
咖哩腸檔通常以數字為命,
只到過柏林3次,
唔係試過好多檔,

友人喜歡Curry100,
而我喜歡的是Curry 61。
喺S-bahn站....


無印斜對面....
12月時去過幾次,
同今次一樣,
永遠有條人龍!!!
人流多,
即腸+薯條都十分“新鮮”!!
距離Curry 61十步路,
又會見到另一條更長嘅人龍!!!

柏林係土耳其以外最多土耳其人嘅城市,
所以平或貴的土耳其餐通街都係。
鍾意食kebap 因為平靚正!
同埋通常都唔會太難食!
kebap shop排咁長龍都係第一次見,
又排埋一份!
留意到有分別啦!!!!
同一般唔同,
肉中間有好多紅椒!
(可能有其他蔬菜,淨係記得有紅椒!)
所以肉本身已經香好多!
而kebap入面又放有比其他kebap shop多好多嘅salad
+小小烤過嘅蔬菜,如黄、綠椒...
真係未食過咁唔同+好味嘅kebap!!
難怪十12月天寒地凍都排咁長龍!!!

好掛住Mustafa's Gemüse嘅kebap,
所以一到柏林就立即過去!
再來一次Curry 61+Mustafa's Gemüse kebap !
點知......

以為記錯地址,
但呀咖哩腸仲係度喎!!!
問吓D哥哥仔,
話幾個月前執咗!
我話但我幾個月前先食完咋喎!!
以為淨係香港會發生,
唔忿氣!
回家上網查,
揾到係Mehringdamm有!
唔知係分店定搬去,
第二日即去!
一出地鐵就見到...
+長龍!!!
非繁忙時間一般要排30分鐘...

哎呀!
有出入!!
肉裡面無紅椒嘅?????
都係超多salad...
肉無上次咁香!
都係比一般好味,
但唔會令我再排!!!


No comments:

Post a Comment