13 June 2013

水 ○ 哥本哈根 ○ 丹麥







2星期前到步當日,
業主見我手裡的礦泉水樽,
立即強調丹麥的自來水係“the sweetest in the world”!!
話唔駛再買水飲。


但從來都係買水飲嘅我,
業主一走就跑去超市買水了!
家附近的2間超市,
竟然只賣相同牌子的有汽水!!!
問超市裡的哥哥仔,
有無汽的嗎?
佢話: 係屋企的水龍頭囉!
唯有買有汽啦!
嘩!
呢枝水....


大家認住佢!
太多汽,
飲一啖D氣頂足一日!

我住的是好white嘅社區,
可能真係無人買
無汽礦泉水
市中心的超市係有的。
但我一日飲好多好多水,
好難每日去市中心托水回家。
好!
你贏!
死死地氣返去飲水喉水!



真的!
無生水味之餘,
真係甜甜的。

飲咗2星期丹麥甜水...
問題就出現嘞!
D水熱氣定我身體唔慣?!
定太曬曬傷?!
(呢度每日都陽光普照、風和日麗耶!)
無便便+條脷腫晒!
點算呀??


No comments:

Post a Comment