19 June 2013

好人 ○ Lübeck ○ 德國








去Lübeck當日又係落滂沱大雨,
唯有搭的士去Lübeck屋。

一出火車站,
一個大叔突然衝向我哋,
嚇我一跳!
佢係屋主耶!
租屋網有我哋相,
全場又得我一個亞洲人,
好易認!)
佢哋見落大雨,
所以男的揸車嚟接我哋;
女的就以防男的接唔到車,
喺屋企等!
好感動呀!
沿途又介紹景點...
途中停咗係超市門口,
話等我哋入貨,
但我哋話唔駛,
邊好意思喎!
落車時佢仲爭住幫我揹背囊!!
間屋被樹林圍住,
每日望住D樹,
人都開朗D!
由廚房望出去...
床邊隻窗望出去...
好似幅畫咁!
每晚日落就會變成咁...


雪櫃仲預備咗飲品!!

係Lübeck基本上每日落雨,
臨走前一晚仲落緊,
知我哋搭幾點早火車去哥本哈根
又offer車我哋去火車站,
我哋話唔駛,
堅持7點pick up...

太好人嘞!!
最後知道佢哋係波蘭人。





No comments:

Post a Comment