22 April 2013

捷克菜 ○ Na Radnici ○ 布拉格

第一日到布拉格攞屋時,
屋主
就話一定一定要去家對面...好受local喜愛嘅Na Radnici,仲寫底埋
比我!

去超級市場同地鐵都會經過,
永遠都好多人喺出面煲煙,
即入面都好多人啦!

可能因為在家附近,
每日行過都話「聽日去」,
易得到就係無咁矜貴!

終於兩個禮拜後嘅一個星期三,
諗住平日會少人D ,試一試佢!

喺捷克,
仲可以室內食煙!
有D餐廳會分吸煙/非吸煙區!

未到 7點已經爆滿,
得返一張細吧枱,坐!
好彩落完order就有張4人非吸煙區枱 ...
都幾好, 吸煙/非吸煙區中間隔咗個廚房,
完全無煙味!

餐廳以綠色為主,好舒服!
待應哥哥又nice,
感覺良好!


Tank beer (pivo z tanku) ...
幾個鐘頭内由廠運到pub , 無經過高温消毒嘅新鮮啤酒!

好食... 但無乜特别!


我想講嘅係一件白痴事!
話說我叫咗個牛肉他他配炸蒜蓉麵包....


食塊包,無味嘅?!
大鄉里嘅我:哦!原來嗰幾粒唔係裝飾嚟嘅!

咁點食呢?
唔通咬一啖蒜頭再一囗包?
好迷網!!!
所以我放棄咗D蒜頭,淨咁牛肉他他+包!

食咗大半碟,
左面隔離枱又叫咗....
望吓佢點食先.....

頂!!!
原來將粒蒜頭擦擦擦上塊炸包呀!!!


炸包夠熱、炸過面變硬,
一擦就香到不得了,包夠熱又立即索晒D蒜蓉!

生磨蒜蓉+牛肉他他,好味呀!!!!

之後右面張枱又叫咗!
大佬呀!
早D叫嘛!嘥半碟呀!!!!
兩個笑到儍咗!


喺布拉格,無論餐廳/酒吧....
就算唔係遊客區,
全部都要book枱,
唔係次次都好彩有位。
有時想飲杯嘢,行幾間都無位㗎!




http://www.hospudkanaradnici.cz/index-3.html

Sokolovská 324/14

190 49 Praha 9
Metro : Vysočanská

                                                   

No comments:

Post a Comment