22 April 2013

韓國餐廳 ○ 布拉格

尋日喺jewish town遊蕩....
我幫呀Felix影緊相...
朋友仔突然大叫: ''your korean!!!''
我:邊度?


見牆上寫滿韓文.....
二話不說,
試吓啦!

只係5點幾,所以未有人!

但就見韓國人老闆好忙咁跑嚟跑去,

準備緊6張枱,應該係團餐!

因為無人,
我可以慢慢望吓牆上D公仔....

小新?

海綿寶寶...

我好out的,

唔識Big Band ...
老闆好可愛!
突然跑出來 : ''we have a octopus problem!''
哈!原來無八爪魚壽司!
之後又''we have a iced tea problem!''..... 笑死!

盧魚壽司,無味嘅!

呢個得!

呢D送嘅....

仲有煎餃子同kimchi 蜆鍋!

好味好味!
重點又係埋單只係€22!!
6點個團到,
19個男得一個美女,不過D男無個得
!
我一路食一路期待睇吓團友有咩食?!
點知原來就淨係得D伴菜+湯,白飯任裝?!
雖之然D伴菜係任叫,但好惨呀!
香港D團餐有肉有魚, 起碼幾個餸...
但佢哋又食得好開心,唔駛半個鐘就走晒!!

發現喺捷克, 尤其布拉格,
好多韓國團/自由行,
係咪因為布拉格之戀呢?

餐廳好易揾,
只要跟住呀卡夫卡手指方向第一個路口轉左.....
行前幾個舖位就係!


食完再向前行,
就返到old town square...


KOBA
Dušní 6
Prague 1, Old Town

No comments:

Post a Comment