22 April 2013

流浪 ○ 住宿

話就話流浪,
當然唔係瞓火車站啦!

用開 airbnb
由一個床位到過千歐一晚嘅屋都有



唔係講笑,城堡同igloo都有!


住一晚到月租都得!
揀好自己所需 ....
wifi
同洗衣機係我必須嘅 !


葡萄牙D屋,每間都話有Dryer...
原來係咁......

大部份係屋主間屋 , 人情味重!
暫時住過8間屋,除咗愛沙尼亞個屋主一句英文都唔識之外,

其他的都十分....甚至太過熱情!
每個都會詳細地教我哋去邊度玩,食,避開遊客!
有D講到飲晒成枝酒都唔肯走;
柏林的又不斷問我點解香港唔獨立?

Coimbra
就好可愛,知我鍾意食,每日email提議我去邊間!

每個屋主都有歡迎小心意:
里斯本屋主太太親手做的Ginja Porto就當然係Port啦!


其他的就芝士、生果、奶、蛋糕....


好少會咁豪提供Nespresso任飲!
麻煩處係:

揀啱間屋唔代表一定租比你,
你揀屋、亦都要屋主揀你!
話晒都有風險嘛!
越租得多越多references 就越易啦!

試過一次,
由porto搬去Braga,
屋主1日前先通知間屋浸咗(嗰幾日連續落雨落到傻),
有D徬徨要1日內揾過第2!
有時send request ,要等覆可能等一日!
好彩葡萄牙D人等錢駛,好易揾過第二間
有賠償的!
每 間屋唔定,但最少有一晚錢!!
我哋被臨時cancel過2次,賺咗百幾歐!
當然你取消都要賠啦!睇屋主,有D  free  cancellation  ....


暫時8間屋,
5間係專收
另外3間喺女屋住,
有人租就去男友到,都幾好呀!

No comments:

Post a Comment