1 September 2011

拜仁慕尼黑 vs 蘇黎世

已經係2星期前嘅事...

女友人中午來電問我有無興趣陪佢去睇波, 當晚係歐聯嘅賽事....拜仁慕尼黑 vs 蘇黎世!! 雖然我係英超人, 但有得玩, 我當然okay啦!

去球場Allianz Arena超容易, 搭地鐵U6Frottmaning站就得啦! 有個足球圖案, 唔識字都無可能蕩失路!

原本有2個著晒波衫嘅蘇黎世女球迷坐係我隔離, 點知去到Marienplatz站, 一班已經好醉吓嘅拜仁fans上咗車, 又除衫, 又食煙, 最後仲想打交!


佢哋一上車就望住嗰2個女球迷, 跟住唔知唱d咩歌, 嗰2個人係下一個站就落咗車lu! 唉! 落車都無用啦! 下一班車咪又一樣!! 咁驚就去到球場先換衫啦!

行去球場, 沿途都有人賣波衫呀, 紀念品呀, 雪糕呀, 同炒黄牛.....



當晚超熱! 佢著到咁... 坐佢隔離一定超臭!!!!





€300一年, 唔貴喎!!!



原來賣嘢飲之前, 要先揾呢個橙色氣球人......



買張prepaid card.... 對於我哋呢d去一次嘅好唔抵!

因為必定用唔晒d錢嘅... 洩!


紫色嘅天... 靚!



從來唔睇德國波, 仲要極度討厭德國國家隊, 所以我雖然坐係拜仁區, 但心裡面係支持蘇黎世嘅!!!

蘇黎世一出場, fans勁歡呼, 全場不停唱歌, 仲唔知放煙花定乜... 初時我以為火燭耶!!!



總之氣氛一流!!!


相反拜仁fans..... 我以為都會不斷唱歌打氣啦, 點知除咗入波會歡呼一陣, 全場靜到以為去咗圖書館! 好想坐去蘇黎世嗰邊囉! d拜仁fans完全唔係路!! 實在太悶! 場波又悶.... 睇到下半場一半就閃咗lu!

女友人知我有睇開波, 以為我會識d球員邊個打邊個, 不斷問我Philipp Lahm係邊?!

但我睇嘅係英國波, 連Philipp Lahm係邊個都唔知喎!
我就反問佢鍾意又唔知人地踢咩位???

超搞笑, 佢不斷話要影Philipp Lahm, 但我都唔知佢咩樣... 影邊個呀????


最後比我見到背面個名.... 但佢一另轉正面, 我又認唔到lu!

所以呢張背面係唯一一張!



夜晚著咗燈都幾靚!!!


唔同隊用唔同顏色 : 紅色係拜仁慕尼黑, 藍色係慕尼黑1860, 白色係國家隊.....
(網上圖片)



我去Irish pub睇電視仲好氣氛d.....

3 comments:

  1. 我都係德國睇過一塲世界杯,真係開波,D人仔细细粒,無commentary,都幾難跟!不過我覺得有參觀靚球塲,睇下人地點攪大型项目係好好既experience。

    ReplyDelete
  2. Allianz so beautiful !!!
    I like Lahm, Schweinesteiger & Podolski ;D

    ReplyDelete
  3. 我一個德國球員都唔識耶!!! :P

    ReplyDelete