21 September 2011

Schaffhausen o Rhine Falls



6月嘅時候, 朋友仔去咗羅馬上啤洒郵輪 , 我當然唔會留係屋企孤零零啦!

同女朋友仔去咗遊Bodensee , 即
Lake Constance ....
女友人同我一樣, 鍾意玩即興, 我哋完全無planning,

Bodensee 連接住瑞士、德國同奧地利....

我哋只係book咗酒店喺Lindau (德國),

每朝食完早餐先去火車站睇吓下班火車去邊....


第一朝諗緊去邊嘅時侯,

我醒起睇過王敏德去瑞士瀑布...

就叫呀女友人問吓火車站婆婆去唔去到啦... (佢係德文人嚟.. 超方便!!!)

好彩就快就有一班車去Schaffhausen,

婆婆話由Schaffhausen行入去瀑布就得,

有巴士, 但等好耐先一班嘅!




搞笑...

去到Schaffhausen, 我係好肯定係瑞士嚟嘅,

因為王敏德嗰節目係去瑞士架嘛!

但女友人同我拗話係德國....

直到見到舖頭d價錢牌用CHF先停...

咁我又提議去ATM攞d錢啦... 佢又同我拗話會收euro...

香港都唔係度度收人民幣啦!!!

但一直都未需要用錢... 咁我就算啦!!!


當日天陰,

想係落雨前去到瀑布.

所以無真係行過Schaffhausen,

但快望都幾靚!!



行去瀑布其實好易.....

只要行到河邊....


沿住條河一直行就得....

得一條路, 無得蕩失嘅!!!


3km.... 即係大概45分鐘啦!!!

當然可以搭巴士啦!!!



好好彩呢位女友人同我一樣鍾意行路睇風景...

搭巴士又邊會睇到沿途風光呢!!!


行到好入,

突然有條村仔....

大家都不約而同地話住係度應該會悶死!


見到急流就知我哋到咗嘞!!!


呢個就係歐洲最大嘅瀑布.....


不過可能因為我去過N次Niagara Falls ....有d失望!



可以坐船遊瀑布....


行上去似好驚咁!


睇完瀑布, 大家都超肚餓,

又唔想係瀑布邊d遊客餐廳食...

於是決定搭巴士返Schaffhausen食啦!

咁就係時候証明我係啱啦!

當然唔收euro.... 最終都係要去攞錢啦!!!!



等巴士嘅時候遇到一家4口超討厭嘅香港人!

唔知咩事不斷望住我同女友人,

跟住好大聲咁講佢哋去過邊度玩,

我諗係想show off???

但我同你係同一個地方, 你有幾威呢???

之後又"好威"咁話佢知歐洲d人鍾意飲有氣水,

歐洲d人呢樣...... 嗰樣...



我拎住枝阿華田,

(德國有就好嘞!!! )
佢又以為係香港人發明, 話d瑞士人都鍾意飲.... 好威咁!

大佬呀... 唔係香港有得飲就係你發明架!!!!

仲要我拎住枝嘢, 你大大聲講, 想點呀?!

之後我哋係火車站排隊買飛,

佢又要排我哋後面,

繼續講佢去過幾個地方有幾巴閉...

之後佢又有"新發現",

"呢度個keyboard好怪, d位錯晒架!"...

失禮死人! 好彩無人聽得明啫...

之後女友人問職員嘢...

佢哋就 :" 嘩! 佢講d咩文嚟架? 個人聽得明, 可能係"瑞士文" !!"

頂!

完全估到佢返到香港, 同人show off佢歐遊有又幾巴閉個格有幾討厭!

井底之蛙....

3 comments:

  1. Anonymous23/9/11 06:06

    pandos..我試吓留言先..我喺小花媽呀!

    ReplyDelete
  2. Anonymous23/9/11 06:15

    原來匿名就留到言..咁怪咖?阿Jane話如果大家都係 google bloggers..唔駛 choose profile..但我留言比你同阿Jane都只可匿名先留到..:(香港咁嘈..d人慣咗大聲講嘢..又有撞聾..係咁咖喇..我去外地旅行..都至怕遇到香港人..

    ReplyDelete
  3. Pandos, I'm here too. 你個 blog 嘅 design is very special~

    ReplyDelete