20 September 2011

got it !!!


呢度曬相, digital嘅可以去屈臣氏之類, 用機自己print,

但d相紙質數係零!!! d色又錯晒!

菲林都有得沖, 但我就未試過, 因為信唔過佢哋嘅quality...

有特別要求又做唔到...

影影埋埋十幾筒菲林 , 一直都唔知攞去邊度曬.....

又唔會返香港,

上星期決定試吓市中心嘅"專業"曬相舖.....

曬一筒試吓效果....

佢哋專賣Leica機...

好Pro咁....

店員叔叔識英文.... (我以為!)

我同佢講,

想print埋sprocket holes,

問佢做唔做到... (因為普通曬相舖做唔到嘅!!!)

驚死佢唔明...

係電腦揾埋sample比佢睇....

(網上圖片)


問佢得唔得?

佢不斷 : " got it !!!!"

好似好肯定咁.....

就信佢啦!

今日有相攞....

唉!!!!!



我問佢d sprocket holes呢????

佢話係d底片到囉!! d相要d窿做乜呀?????

除咗粗口真係無嘢再可以答到佢....

但佢又好認真咁指住底片..... " 咪有囉!"




我輸咗!!




No comments:

Post a Comment