5 September 2011

我的無花果

種嘢種上癮, 4月又買多咗2棵無花果同柑桔!!
5月尾, 士多啤梨同翠肉瓜都開始有收剩....

但無花果樹依然一D動靜都無, 我諗都無希望lu...



第一次種無花果, 唔知佢會生成點, 又唔知會唔會生花...

唯有日日不斷check住....

到咗20/6 ....

突然長出2粒.. 芽? (係咪咁叫呢?) 





都生得好快!

10日後就變大咗, 似粒無花果嘞! 開心到我呢!!



以為好快有得食...

上網check, 話當無花果開始熟, 會漸漸向下墮及變色,

但我呢2粒, 唔知係咪因為6、7月唔夠熱? 定係去咗旅行無淋水呢?

2個月後都無變過!!!


到8月尾, 夏天先真正來臨....

突然熱到暈...

喺26/8, 我突然聽到啪一聲.....

無花果bb終於開始墮同變色....

我諗情況就好似d父母見到bb第一次識行咁, 超興奮....




3日後, 29/8.... 咁樣應該叫熟啦啩??!!






31/8... 食得!!!

超甜....及極之珍貴, 因為只係得2粒!!





2日前又無端端生咗一粒...

咁得意嘅? 唔係只係某一個月結果架咩?


但今日又開始變凍, 唔知趕唔趕得切呢???

2 comments:

  1. 你真係green finger!啪一聲.....好得意呀!

    ReplyDelete
  2. 我真係種上癮!! :P

    ReplyDelete