23 June 2011

萊茵河 o Koblenz




影完Loreley之後我就瞓著咗, 直至到達Koblenz朋友仔先叫醒我, 剛瞓醒迷迷迷糊糊咁, 之後先知大部份相都out晒focus!
去Koblenz只係為咗轉火車到科隆, 有大概2小時轉車, 諗住剛剛好夠時間, 睇德意志角(Deutsches Eck) 同搭cable car到對面岸嘅軍事要塞Ehrenbreitstein.....






點知一落船, 發現成個town比鐵絲網圍住...



入場費仲要每位€20!! 我哋唔知咩係BUGA, 問佢€20包唔包搭纜車, 咁簡單嘅英文都無人識答...



成個景點區都攔住, 我哋又無咁多時間, 所以就無比錢入去, 好失望呀!



只有呢間教堂"免費"...



返屋企check先知BUGA係大型園藝展, 每次輪住喺德國唔同城市舉行...



食咗個lunch, 之後一路行去火車站都陽光普照....



但突然烏雲密布....



開頭以為係過雲雨...



點知原來係落雹....


10分鐘之後又再陽光普照, 真奇怪!!
比我係火車站見到choo choo train ... 想跑過去影相但唔夠時間!



唉!! 今次去咗等如無去, 唯有等BUGA完咗, 下年再去過....

No comments:

Post a Comment