30 June 2011

交功課 o 玉子燒




超多謝及麻煩晒日新柏関 嘅詳細教導,
我終於整到玉子燒嘞!!!!
我知對好多人嚟講容易到不得了,
但我就試咗幾次都唔成功!!
我好認真架...
走咗去無印買咗隻玉子燒鑊....
唔知係我唔識用定佢quality差...
用咗第一次就生銹??!!


唔捨得買隻新,
唯有照用!!
我懷欵係因為佢唔鍾意個電爐....
今次用火試吓!!


好似得喎!


日新話第一層落厚d,
點知我收唔切手,
差不多將所有蛋漿倒晒落鑊,
所以只卷得2層!!


Yeah!!!!
再次多謝你呀!!!!!!
唔該晒!

No comments:

Post a Comment