29 June 2011

科隆 o 啤酒




科隆除咗教堂出名, 仲有以科隆Köln命名嘅啤酒 - Kölsch !
慕尼黑嘅超級市場有得賣, 但一場嚟到, 就要試吓"新鮮"架啦! 今次我哋就去咗2間老牌酒館....
第一間係Gaffel , 懶打歷史, 大家去website睇啦!




發現呢度興用呢個盤, 好似唔係好好拎咁...



第二間係Früh am Dom , 由1904年就開始營業...



睇吓個盤幾唔就手!



科隆d啤酒原來興超細杯, 只有20CL/杯! 飲多幾杯都OK!
唔駛問我好唔好飲, 以前講過, 我覺得德國啤酒無味嘅, 我係比利時啤酒嘅支持者!






Gaffel嘅叔叔提議我哋去呢間Peters Brauhaus , 話d血腸好好味喎! 對德國菜無興趣嘅我哋, 咪去咗食呃鬼佬中國菜囉! 不過都入咗去飲杯啤酒!



係Gaffel嘅時候, 飲完第一杯, 無叫新嘅, waiter叔叔就自動放抵新嘅一杯! waiter叔叔見我面上一個大問號, 就話我知, 原來呢頭d酒館, 如果你唔用杯墊冚住表示唔要, 佢哋就會不斷自動"更新"....



大家都知呢度d人效率有幾快, 等佢自動更新嘅速度就要睇你彩數!!!

順帶一提:
萬一想睇英超或飲英國啤酒, 當然要去Irish pub嘞! 係Alten-Markt大街有2大間假嘅, 千祈唔好去! 假嘅即係求其有Guinness賣就扮Irish pub, 係無波睇,無英國啤酒同無英國人去嘅!
"正宗"嘅Barney Vallelys Irish Pub係轉角位Kleine Budengasse...

No comments:

Post a Comment