7 June 2011

慕尼黑 o 玫瑰園 (上)




尋日好奇怪,
住喺慕尼黑嘅朋友都喺FB話行雷閃電、
又話落雹, 仲要勁到成個花園被冰雹破壞咗!
但我都係住慕尼黑喎!
但全日都陽光普照喎!!!!
仲好天到我食完之後, 去屋企附近嘅玫瑰園賞花添!
玫瑰園喺我家樓下Isar河, 步行10分鐘就到啦!


睇吓幾好天....


婆婆仲擔埋櫈仔嚟曬太陽....


我就好忙咁不斷影....








其實對玫瑰花興趣不大, 覺得其他嘅小花更美....










我好留心咁發掘小花, 喺一堆亂草中揾到佢....


未開花前.....


細細嘅花... 別緻!


待續.....


No comments:

Post a Comment