23 March 2011

珍珠奶茶




好鍾意好鍾意飲珍珠奶茶, 因為係我超開心嘅"童年回憶"! 嗰時香港好似仲未有, 但喺多倫多已經好興, 嗰時我嘅朋友都係台灣人, 每日放學都會一齊去Market Village到飲珍珠奶茶+ hea ! 以前每日最少飲1杯! 如果住過多倫多就會知想當年"market"有幾興旺, 不過後來唐人mall多到不得了! Market無人去lu! 入面仲有間做港產片嘅戲院, 我最後一套係嗰度睇嘅戲已經係"玻璃之城"嘞!
巴黎有珍珠奶茶飲, 9月去嗰次, 每日都飲2杯, 飲足7日!
飲第一啖之後真係開心到想喊! 太耐太耐無飲過! d開心回憶返晒嚟! 回程嗰日仲因為我要買上火車飲, 但排隊排耐咗.. 差d miss咗班火車!



又講到離晒題....
其實我係想講慕尼黑都有得飲!


喺我屋企附近, 我一知道就立即去咗一轉!


好彩呢個哥哥仔講英文嘅....


揀呢d味.... 哥哥仔話西瓜最多好味...


睇嗰樣都知.....


錯晒!!!!!!!!!!
無茶味嘅! 只係溝咗syrup嘅奶水+無味"百香果珍珠" , 又失望多一次!
我飲咗幾啖就掉咗lu.... 之後又同自己講: "以後以後都唔好再係慕尼黑試新嘢!"

2 comments:

  1. Anonymous22/7/15 21:27

    Interesting post... I searched for "Market Village 戲院" and your blog page came up in Google search result!

    ReplyDelete